Informacións

A Consellería publica unha actualización do protocolo COVID - versión 20/05/2022

A Consellería publica o 20 de maio de 2022 a última actualización do Protocolo Covid en Centros de Ensino Non Universitario

Podedes descargalo e/ou consultalo aquí: PROTOCOLO 20/05/2022

DIRECTRICES SOBRE O USO DAS MÁSCARAS NO ÁMBITO EDUCATIVO NA COMUNIDADE AUTÓNOMA DE GALICIA

A Dirección Xeral de Saúde Pública emite o 20 de abril de 2022 un comunicado coas directrices sobre o uso de máscaras no ámbito educativo.

O resumo quedaría así:

OBRIGATORIO

• Transporte escolar (salvo excepcións)

RECOMENDADO PERO NON OBRIGATORIO

• Persoal traballador do centro educativo.

• Alumnado do centro educativo.

• Centros de Educación Especial que dispoñen de servizo de residencia. (◦ Persoas traballadoras. ◦ Visitas cando estean en zonas compartidas.)

• Casos sospeitosos e confirmados de COVID-19 e contactos estreitos de casos.

Podes consultar o documento completo no seguinte enlace:

Directrices sobre uso de máscaras

Comunicado da Consellería de Educación sobre o uso de máscaras nos patios

Comunicación conxunta das Consellerías de Sanidade e Educación sobre a recomendación do uso de máscaras nos patios dos centros educativos - 18/03/2022

O subcomité clínico que asesora á Xunta de Galicia na xestión da pandemia pola covid-19, vén de acordar na súa xuntanza de onte, deixar de recomendar o uso das máscaras nos espazos ao aire libre dos centros educativos da comunidade.

Benvidos e Benvidas !

Benvidos e benvidas:

Estimadas familias, nenos,nenas,e comunidade educativa en xeral, un ano mais, atopámonos no camiño de iniciar un novo curso.

Un novo curso cargado de novidades, retos,e moitas moitas ilusións.

Camiñando xuntos o camiño, collidos da man, alcanzaremos as nosas metas seguro.

Grazas a todos e todas

Bo comezo!!