Actividades da Biblioteca

A Biblioteca no Proxecto "Os Romanos"

O equipo de biblioteca facilita información sobre o proxectos “Os Romanos” que este ano estamos a traballar. Estos carteis dan información sobre: as termas, a ponte romana e pax romana.

Últimas adquisicións

Estos son algúns dos últimos libros mercados para a biblioteca. Esperamos que vos gusten e pasedes un agrable tempo de lectura. A disfrutar!

Os nosos bibliotecarios

Estes son os nosos bibliotecarios. Nenas e nenos de 6º de primaria que levan o servizo de préstamo da nosa biblioteca. O seu traballo é moi importante para a biblioteca.

Tempo de Nadal

O equipo de biblioteca programou actividades para o tempo de Nadal.

Unha delas foi contacontos no recreo, para tódolos crusos de primaria.

Outra actividade foi “Cóntame un conto” para infantil e 1º e 2º de primaria.

Esta última activadade contou coa participación de pais/nais e avós/avoas. Moitas gracias pola vosa colaboración.

Decoración Nadal

Así decoramos a Biblioteca polo Nadal

O Banco da Igualdade

O banco da igualdade pintado polos alumnos/as de sexto, achéganos lecturas relacionadas co tema do respecto e da non violencia.

ENCONTROS COA AUTORA - EDIFICIO GRECO

A autora do conto "Un cuento para otoño" tamen estivo no colegio do Greco. Coas persoaxes do conto fixeron marcadores de paxina

BIBLIOTECA: NORMAS E BIBLIOTECA NO RECREO

Fai click nas imaxes para agrandar

ENCONTROS COA AUTORA, NURIA ARMESTO

Na Biblioteca do cole recibimos a Nuria Armesto, e os rapaces e rapazas puideron compartir impresións.

« Agosto 2024 »