EXCURSIÓN DE 6º . 3 DÍAS NO GROVE.

Bodyboard  na Praia da  Lanzada

CRÓNICA DA VIAXE

Aínda que houbo algún amago de "naufraxio " nun kayak, algunhas paradas "técnicas" que fixeron algúns participantes tanto na ginkana Warrior  como na pendente do Rocódromo e que a auga da Lanzada non estaba " excesivamente quente" , quédome cos mil e un aspectos positivos da viaxe.

A salientar entre todos eles , a boa química na convivencia que tiveron os nosos alumnos con outros grupos de 2 colexios de Tui cos que compartiron actividades.
  Tratarei de engadir estes días algunhas fotos e vídeos da excursión que creo que teño por aí apalancados e tede en conta que houbo máis actividades e xogos que as que vedes nas fotografías , algunhas delas moi curiosas como o xogo de " Montgomery e Rommel" (nomes con historia)  , que foi  pola noite  con lanternas na mesma praia.
 En fin ,  foi unha moi bonita excursión , cunha meteoroloxía axeitada  da que cómpre destacar  que non indo como fomos  coa idea de voltar máis negros , morenos ou coa pel vermella en diferentes grados e niveis , é posible que así veñamos algúns/has

DÍA 1. MÉRCORES . ORBALLANDO

A viaxe ao Camping  sen novedade.

Chegada . Oganizámonos. A mal tempo boa cara

No comedor xa con fame

Pola tarde adrenalina e aventura no Warrior Ninja e  unha longa  tirolina. Os nosos audaces alumnos percorren está ginkana do Camping.

Ginkana : Warrior NInja

Vídeo 1
video 2
vídeo 3
VIDEO 4

DÍA 2 . XOVES . SOL CON BRISA ATLÁNTICA

O almorzo

Na praia , axudados polo sol e algo atacados por unha fresca brisa atlántica  , fixemos diferentes actividades : Canoas ,mergullo e baño.

Houbo tamén algo de pesca extractiva: dous bichos de interés.
Un polbo

e un camarón.

A pesar do cal o ecosistema do Grove quedou intacto xa que foron devoltos á ría

Video 1
Video 2
Video 3

DÍA 3. VENRES . UN SOL DE XUSTIZA

Hoxe,  con máis sol,  nunha  praia de lenda e tradición , a  Praia da Lanzada,  impresionante  exhibición de ....  BODYBOARD !!!!

Pola tarde máis adrenalina con escalada
no rocódromo.
   Velaquí os nosos infatigables escaladores/as.

VIDEO 1
VIDEO 2