Actividades do mes de xaneiro

Día 20 -Saída dos alumnos de 2º de EP ao CGAI para ver a película " El chico " de Charles Chaplin

Resultado de imagen de el chico de charles chaplin

THE KID / EL CHICO
(Estados Unidos, 1921)
Dirección e guión: Charles Chaplin. Intérpretes: Charles Chaplin, Edna Purviance, Jackie Coogan, Carl Miller. Dur.: 65'.
Edna é unha muller moi pobre que se ve na necesidade de abandonar o seu fillo nun coche diante da casa duns millonarios. Por unha serie de circunstancias o rapaz acaba ao coidado do vagabundo Charlot, que constrúe un fogar para el, e sobrevive recorrendo á picaresca. Cinco anos despois, e con súa nai convertida nunha popular actriz, o destino intentará separalos...
Primeira longametraxe de Charles Chaplin, está considerada como unha das máis emotivas sobre a infancia. Conta con escenas memorables como a conmovedora e imitada secuencia na que os servizos sociais separan a Jackie Coogan de Charlot. Combinación maxistral de comedia e drama cunha alta dose de crítica social, conta con moitos elementos autobiográficos do director que fan desta película un dos seus traballos máis persoais. No ano 1971 Chaplin compuxo a música para a película, que se rodara muda.

Día 27 - Os alumnos de 5º de EP irán á Afundación para ver a obra de teatro " Alice "

Cuando Alice se queda dormida se adentra en un mundo mágico en el que se va encontrando diferentes y extravagantes personajes... A lo largo de su viaje por el país maravilloso aprende muchas cosas sobre las tradiciones del mundo anglosajón: Halloween, San Valentín, la Navidad, San Patricio... ¿Pero llegará Alicia a tiempo para el té? Solo si el público le echa una mano.

«Alice», Blue Mango Theatre en Vigo<br />

Día 28 -Teatro no Forum para os alumnos de 6º . O título da obra " Pinocchio"

Imagen del espectáculo Pinocchio

Historia de un niño libre, sin prejuicios ni complejos, desobediente y travieso, pero, a la vez, ingenuo, muy ingenuo.

Geppeto, con el instinto protector de un padre, intenta velar por su educación. En cambio, Pinocchio, desobediente, se verá inmerso en diversas aventuras, que le harán crecer y madurar como persona hasta acabar extenuado y, prácticamente ... con un final sorprendente.

Esta es una interpretación que La Baldufa hace del texto original de Carlo Collodi. Un cuento que permite reflexionar sobre valores como la educación, el esfuerzo, la responsabilidad y la sinceridad.