Vídeoconferencia . Aspectos a salientar

Videoconferencia do xoves , 5 de novembro.

Tivemos o xoves ,5 de novembro , unha videoconferencia de grupo da cal quero salientar algúns aspectos e valoracións .

* Un primeiro obxectivo de achegarnos todos ,como grupo, á plataforma WEBEX , foi cumprido en términos xerais .

* Compartiron dous alumnos dous traballos de ciencias usando a ferramenta correspondente .

* Compartimos un vídeo de C.Sociais sobre o Sistema Solar

* Houbo dificultades nalgúns casos para entrar e conectarse ben en audio ou en vídeo , e manter a conexión , dificultades de diferentes orixes , pero que foron solventadas pouco a pouco .

* A vídeoconferencia se fixera falta usala con regularidade posiblemente a fagamos con grupos menores para prestarlle máis eficacia .

*  Finalmente quero agradecer e felicitar o esforzo dos alumnos e a colaboración dos pais nesta actividade , a cal, e como tantas outras ao principio , ten a súa parte de erros e de logros .

Carlos