Eleccións ó Consello Escolar.

Rematado o prazo para presentar as diferentes candidaturas para formar parte do Consello Escolar, a Xunta Electoral proclama oficialmente ós seguintes candidatos:

Candidatos/as dos mestres/as.

-       Araceli María Montes Prieto.

-       Rosario Rodríguez Bustabad.

-       María Soledad Díaz López.

Representante do ANPA “Os Carrís”.

-       María del Carmen Bustabad Santalla.

Representante do Concello de Cerdido.

-       Rocío Martínez Martínez (actuando como suplente para este curso académico 2018/2019 Benigno Galego Castro).

Á fin de aclarar un tanto a organización deste proceso, informar que:

-       Ó existir candidato por parte da ANPA “Os Carrís”, non se realizarán eleccións do sector de pais/nais/titores legais.

-       O Luns 26 de Novembro, os mestres do centro elixirán ó seu representante.

Dadas as circunstancias concretas que supón a renovación deste ano, non se require a vosa participación activa exercendo o dereito ó voto e esta comunicación é simplemente informativa.

De calquera maneira, ante posibles dúbidas ó respecto, a Directora do centro estará a vosa disposición.

A Xunta Electoral.