REMATANDO O CURSO 2023/2024

Varias foron as actividades programadas para pechar este curso:

FIN DE ETAPA/GRADUACIÓN:

O alumnado de 6º de E.Infantil rematou a súa etapa e acompañados do seu profe Jose e das súas familias celebraron este día...graduándose en Educación Infantil. O vindeiro curso xa serán de primaria!!! PARABÉNS!!!

O alumnado de 6º de E.Primaria remata a súa etapa no Centro. O vindeiro curso comezarán a E.Secundaria. Despedíronos as súas mestras Tania e Mari e as súas familias cun sinxelo acto moi emotivo. Deséxamoslle un camiño cheo de éxitos. PARABÉNS!!!

Dos varios agasallos que levaron ás súas casas os dous grupos, a ORLA coas fotiños de cada un e de cada mestre que lle deu clase, foi cortesía da ANPA ATALAIA.                                      https://anpaasangrina.com/

FESTA FIN DE CURSO:

Todo o alumnado do Centro despediu o curso cunha festiña na que tiveron inchables, puideron bailar distintos ritmos e organizáronse uns xogos de auga. De novo foi cortesía  da ANPA ATALAIA a que lle agradecemos enormemente os xestos.Coma sempre repuxeron forzas cunha merenda que esta vez puxo o Centro.

Aquí quedan algunhas imaxes: