PROXECTO ACTIVIDADES PRODUTIVAS 3ºB

O derradeiro proxecto deste curso en ciencias sociais foi

AS ACTIVIDADES PRODUTIVAS.

Traballamos técnicas de estudo, realizando esquemas e seleccionando a información máis relevante, como sempre a través de lecturas e vídeos.

Cada parella escolleu unha empresa galega, COREN, CITROEN, ADEGA AQUITANIA, ROSA DE LOS VIENTOS, CELULOSAS, FÁBRICA DE MOBLES GARCÍA LORENZO e ESTRELLA GALICIA entre outras. Indagaron sobre o número de traballadores e a súa ubicación. Traballamos o vocabulario novo de importación e exportación dos produtos elaborados. Varias parellas non atoparon a información en internet e chamaron por teléfono para facerlles unha pequena entrevista sobre os datos que lles faltaban. Todos resposderon moi amablemente as súas preguntas. Foi moi divertido para eles poñerse en contacto coa súa empresa.

Con toda a información recollida dos tres sectores, fixeron un power point, pero esta vez moito máis completo, así traballamos as TIC, tan importantes hoxe en día.

Este foi o resultado, cada vez o pasan mellor facendo estes traballos. Están super motivadxs!

PARABÉNS CRACKS!!

Esta semana hai varias parellas que voluntariamente queren ir a expoñer a outras aulas. É fantástico afianzar o aprendido e mostrar todo o que aprenderon. Parabéns porque o facedes moi moi ben!!