Descarga de documentos

Exención da materia de Lingua Galega

Nos seguinte enlace, pódese consultar e descargar a ORDE do 10 de febreiro de 2014 pola que se desenvolve o Decreto 79/2010, do 20 de maio, para o plurilingüismo no ensino non universitario de Galicia, con relación á exención da materia de lingua galega.

Descarga aquí a ORDE

Modelo de solicitude ED332A

Autorizacións e xustificantes

DESCARGA DE DOCUMENTOS DE XUSTIFICACIÓN E/OU AUTORIZACIÓNS:

• Cando veñen  buscar a un alumno/a en horario lectivo, os pais ou titores cubrirán unha xustificación de ausencia que entregarán ao profesor que nese momento está co alumno/a.

Autorización de recollida do alumno/a en horario lectivo

• Cando se prevé que un alumno vai faltar ás actividades lectivas, debe comunicarse á dirección do Centro.

Informe de ausencia

• Cando precise xustificar faltas de asistencia ou puntualidade (se falta máis de dous días debe acompañar xustifición médica).

Xustificación faltas de asistencia

• Se vostede autoriza a recoller ao seu fillo/a a unha persoa do seu entorno (entregaráselle ao titor/a).

Autorización de persoas para recoller ao alumno/as

• Se desexa que algunha persoa do seu entorno  recolla o boletín de notas, debe presentar este documento na Dirección do Centro.

Autorización para a recollida de documentación

• Autorización para comunicar ao Centro que un alumno/a que vai sair só habitualmente do colexio.

Autorización para sair so

• Autorización de uso de imaxe do alumno/a con fins educativos e didácticos.

Autorización de utilización de imaxe