INICIO DE CLASES 2020-2021

Os próximos dias 10 e 11 de setembro terá lugar o inicio de curso para o alumnado de educación infantil e educación primaria.

O día 10, xoves,  incorporaranse ás aulas os alumnos e alumnas de 4º curso de Educación Infantil (3 anos) e de 5º de Infantil, así coma os de 1º, 2º e 3º de Educación Primaria.

O día 11, venres, farano os nenos e nenas de 6º de educación infantil, 4º, 5º e 6º de educación primaria.

Nestes días e mentres dure a situación derivada do Covid-19, as entradas do alumnado ao recinto escolar levaranse a cabo por diferentes portas de entrada e en dous horarios diferentes, co fin de manter as distancias de seguridade e asegurar o máximo illamento entre grupos estables de alumnado, segundo se indica na seguinte táboa:

As saídas realizaranse tamén polas mesmas portas polas que entrou cada un dos cursos e en dous horarios diferentes:

• 13:50: alumnado de EI e de 1º, 3º e 4º de educación primaria
  • 14:00: alumnado de 2º, 5º e 6º de educación primaria