Select event terms to filter by
Select event type to filter by
Venres Maio 10, 2013
Start: 10/05/2013 13:44

PUBLICACIÓN DE LISTAXES PROVISIONAIS DE ADMITIDOS E NON ADMITIDOS NO PROCESO DE ADMISIÓN DE ALUMNADO PARA O VINDEIRO CURSO ESCOLAR 2013/14.

Con data 10 de maio do 2013 publícanse as listaxes de alumnado admitido e non admitido nos diferentes cursos para os que se presentou solicitude.

Ante esta resolución provisional poderase formular reclamación no prazo de 5 días hábiles contados a partir do seguinte ao da súa publicación, ante o consello escolar deste centro.

Sábado Maio 11, 2013

Domingo Maio 12, 2013