ACTIVIDADE DE BIBLIOTECA

Bo día,

No Equipo de Biblioteca, ao comezar os períodos vacacionais durante o curso escolar, enviabamos a través dun tríptico as recomendacións de libros para que o alumnado, neste tempo de descanso, puidese gozar dalgún dos libros que alí mostrabamos. Pero esta vez, gustaríanos que fosen o noso alumnado o que fixese a súa recomendación, para o resto das súas compañeiras/os, neste período estival que está a piques de comezar.

Para iso, deberán sacar unha fotografía co libro que recomendan e debaixo da mesma o título do libro.  Posteriormente enviarase ao seu titor/a. O prazo de entrega, será o venres, 12 de xuño.

Con elas farase unha montaxe fotográfica ou de vídeo, dependendo do número de achegas que recibamos.

Esta montaxe publicarase no blogue da biblioteca.

Moitas grazas pola vosa colaboración!!

Equipo de Biblioteca