Traballando na biblioteca...

09/04/2023

- A partires da información contida na Bibliomóbil, o alumnado realiza as diferentes propostas dos diferentes equipos de dinamización. Por exemplo, no caso dos comics:

... ou sobre o día da candeloria:

- Na entrada do noso centro os alumnos do PFFPB de Reprografía prepararon un espazo que dedicaremos a traballar sobre a igualdade entre homes e mulleres. A partir da iniciativa do equipo de actividades complementarias e extraescolares, facemos este primeiro homenaxe a  campioa de atletismo adaptado Adiratou Iglesias Forneiro (Lugo)

- Enfronte da carteleira de “Camiñando en igualdade”, o alumnado de Reprografía preparou outro soporte para o noso Proxecto de centro sobre o Camiño de Santiago: “Iniciamos o Camiño”. A partir das actividades propostas polo equipo de biblioteca, as distintas aulas traballan sobre un tramo do camiño coñecendo a súa paisaxe, gastronomía, monumentos, etc. Os resultados destes traballos de investigación , colocamolos neste panel na entrada do CEE María Mariño:

-Traballamos tamén na biblioteca co croma, para as fotos de aula que aparecen no mural: