Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional
Coñecemento instrumental e uso das TIC
Uso do equipamento informático en local e en rede
Coñecer e utilizar os distintos dispositivos e periféricos
- Coñecer, conectar e empregar con normalidade os elementos dunha aula TIC: webcam, cámara dixital, escáner.
Organizar e personalizar o contorno de traballo en local e en rede
- Coñecer o funcionamento dunha aula virtual a nivel de usuario/a.
Xestionar e administrar a rede e o sistema operativo
- Ser quen de instalar, desinstalar e actualizar algúns programas e aplicacións.
Tratamento da información e a comunicación
Acceder á información
- Coñecer o funcionamento normal dos navegadores: as súas configuracións, axustes e complementos.
Utilizar ferramentas de comunicación e colaboración
- Compartir recursos na rede mediante o uso de blogs, redes sociais e contornos colaborativos na nube (ex.: GoogleDocs, dropbox...)
Didáctica e metodoloxía
Xestión de contornos e espazos de aprendizaxe
Planificar o proceso de ensino-aprendizaxe empregando as TIC
- Estruturar unidades curriculares e actividades de clase empregando a web do centro.
Implementar experiencias e crear ambientes de aprendizaxe enriquecidos coas TIC
- Coñecer e empregar ferramentas e contornos para a participación en proxectos de colaboración intercentros (etwinning, proxectos colaborativos...)
Xestión escolar
Empregar as TIC para apoiar as tarefas administrativo-docentes
- Manexar normalmente os programas de xestión de centro ofrecidos pola administración (XADE, Meiga...).
Actitude
En relación coas TIC
Valorar a influencia das TIC na educación e na sociedade actual
- Valorar recursos tecnolóxicos como medio para mellorar a atención á diversidade.
En relación ás persoas que usan as TIC
Coñecer as vantaxes das TIC para o desenvolvemento das competencias básicas
- Usar as TIC para implicar activamente ao alumnado en procesos de busca, estudo, experimentación, reflexión, aplicación e comunicación do coñecemento.
- Utilizar o potencial das TIC para a titorización da aprendizaxe do alumnado, deseñando, planificando, organizando, estimulando, acompañando, avaliando e reconducindo os seus procesos de aprendizaxe.