Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional
Nivel medio
Coñecemento instrumental e uso das TIC
Uso do equipamento informático en local e en rede
Coñecer e utilizar os distintos dispositivos e periféricos
- Coñecer, conectar e empregar con normalidade os elementos dunha aula TIC: encerado dixital interactivo e servidor de centro.
Organizar e personalizar o contorno de traballo en local e en rede
- Coñecer o funcionamento dunha aula virtual a nivel de usuario/a.
Tratamento da información e a comunicación
Utilizar ferramentas de comunicación e colaboración
- Compartir recursos na rede mediante o uso de wikis e aulas virtuais.
Empregar aplicacións e ferramentas de tratamento da información
- Empregar algunhas utilidades educativas xenéricas como mapas conceptuais, lectores de feeds, creadores de podcast…
- Crear aplicacións educativas con algunha ferramenta de autor (LIM, Ardora, eXeLearning...).
Didáctica e metodoloxía
Xestión de contornos e espazos de aprendizaxe
Planificar o proceso de ensino-aprendizaxe empregando as TIC
- Estruturar unidades curriculares e actividades de clase empregando as aulas virtuais dos centros e de internet.
Xestión escolar
Empregar as TIC para apoiar as tarefas administrativo-docentes
- Empregar plataformas de xestión tipo Moodle, Google Apps... para a comunicación de incidencias, reserva de espazos do centro, documentación interna, actividades complementarias e extraescolares…
Actitude
En relación ás persoas que usan as TIC
Valorar a aprendizaxe colaborativa
- Ser quen de xerar un proxecto de autoformación para incrementar a propia competencia TIC.
Coñecer as vantaxes das TIC para o desenvolvemento das competencias básicas
- Usar as TIC para implicar activamente ao alumnado en procesos de busca, estudo, experimentación, reflexión, aplicación e comunicación do coñecemento.
- Utilizar o potencial das TIC para a titorización da aprendizaxe do alumnado, deseñando, planificando, organizando, estimulando, acompañando, avaliando e reconducindo os seus procesos de aprendizaxe.