Consellería de Educación, Universidade e Formación Profesional

Nivel avanzado

Volver gratuidade solidaria

Coñecemento instrumental e uso das TIC

Uso do equipamento informático en local e en rede

Xestionar e administrar a rede e o sistema operativo

  • Coñecer e utilizar os elementos dunha aula TIC, sendo quen de xestionar e administrar dun xeito avanzado a rede e o sistema operativo, realizando tarefas de mantemento básico.

Tratamento da información e a comunicación

Empregar aplicacións e ferramentas de tratamento da información

  • Crear aplicacións educativas con diferentes e diversas ferramentas de autor.

Coñecer os procesos de recepción e interacción

  • Interactuar con persoas e con colectivos diversos en contornas plurais e multiculturais.

Didáctica e metodoloxía

Coñecemento das tecnoloxías e desenvolvemento profesional

Coñecer as técnicas e implicacións do uso das TIC na educación

  • Ser quen de producir mensaxes multimedia con procedementos propios de vídeo, fotografía, animación, banda deseñada, audio, texto.

Xestión de contornos e espazos de aprendizaxe

Implementar experiencias e crear ambientes de aprendizaxe enriquecidos coas TIC

  • Coñecer e utilizar diferentes estratexias metodolóxicas para a inserción das TIC no deseño curricular como aprendizaxe colaborativa baseada en proxectos, aplicando metodoloxías tales como a resolución de problemas, descubrimento guiado, webquest, simuladores.

Avaliar recursos e procesos de ensino-aprendizaxe coas TIC

  • Aplicar procedementos e instrumentos de avaliación do impacto das TIC nos procesos de ensino-aprendizaxe
  • Aproveitar as posibilidades das TIC para establecer novas modalidades de avaliación nas que se valore o axeitado uso das mesmas nos procesos de aprendizaxe.

Xestión escolar

Empregar as TIC para apoiar as tarefas administrativo-docentes

  • Empregar a nivel avanzado programas e plataformas de xestión para a mellora da xestión escolar.

Actitude

En relación ás persoas que usan as TIC

Valorar a aprendizaxe colaborativa

  • Contar con dispoñibilidade persoal e coñecemento de técnicas para a coordinación de cursos, proxectos, grupos ou seminarios de formación.