Román Rodríguez anima aos alumnos máis excelentes da ABAU a apostar pola universidade pública galega, gratuíta e con titulacións variadas e de calidade

Gaba o esforzo e sacrificio destes estudantes que “son un orgullo para Galicia” e representan a variedade de centros educativos que existen entre o rural e urbano

Lembra que serán a primeira xeración que van poder completar os seus estudos universitarios cen por cen gratuítos

Agradece o labor dos profesores por “inculcar paixón” aos seus alumnos así como o apoio constante das familias, que non terán que desembolsar matrícula o próximo ano

Destaca o espírito de cooperación das tres universidades públicas, que contan co apoio da Xunta cun financiamento estrutural estable e unha oferta ampla e innovadora

Ven, 21/06/2024 - 15:54
O conselleiro e os reitores posando de pé nun escenario tendo detrás sentado ao alumnado nun salón de actos

O conselleiro de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional, Román Rodríguez, anima aos alumnos máis excelentes da ABAU a que continúen a súa etapa formativa nas universidades públicas galegas, que destacan pola ampla e variada oferta de titulacións, pola súa calidade académica e que, ademais, a partir do próximo curso “avanzamos un novo chanzo no apoio ás familias coa matrícula gratuíta para os estudos de grao”.

Así o sinalou esta mañá na Coruña ante un aforo de máis de 4.000 asistentes entre alumnos e familias, nun acto no que se recoñece a un milleiro de estudantes cos mellores expedientes da ABAU en 2024. O evento, organizado pola Universidade da Coruña, contou coa presenza dos reitores Antonio López (USC), Manuel Reigosa (UVigo) e Ricardo Cao (UDC), e ao que tamén asistiu a delegada territorial da Xunta na Coruña, Belén do Campo.

Román Rodríguez gabou o seu “sacrificio, dedicación, esforzo e constancia” na recta final de Bacharelato así como o “apoio imprescindible e a transmisión de valores” das súas familias para acadar “un rendemento académico de excelencia que vos fai ser un orgullo para Galicia”. “Ademais seredes a primeira xeración de estudantes que ides poder completar os vosos estudos universitarios cen por cen gratuítos”, explicou en referencia á nova medida da Xunta de implantación da matrícula de balde a partir deste próximo curso.

O conselleiro tamén tivo palabras de agradecemento para o profesorado galego polo seu labor de “impulso e orientación”, pola súa “paixón polo seu propio traballo” e por ser capaces de “inculcar esa paixón” aos seus alumnos.

En Galicia superaron a ABAU case 11.000 estudantes, un 96% dos presentados, procedentes de 237 centros que representan a variedade do sistema educativo entre os do rural e do urbano. Neste senso, Román Rodríguez salientou a aportación dos alumnos de alto rendemento ao o sistema educativo galego como “un modelo de éxito” que é referente a nivel estatal en canto a resultados, inclusión e innovación.

No que atinxe ao ámbito estritamente universitario, o representante da Xunta destacou o espírito de cooperación das tres universidades públicas, que contan co apoio reforzado da Xunta cun financiamento estrutural estable e unha oferta ampla e innovadora.