A Xunta felicita polo seu esforzo ao alumnado que se presenta ás probas para os Premios Extraordinarios de Bacharelato

Mér, 19/06/2024 - 15:45
b

A directora xeral de Ordenación e Innovación Educativa, Judith Fernández, visitou hoxe o o Centro Integrado FP CIFP Politécnico de Santiago co motivo da celebración das probas para a obtención dos Premios Extraordinarios de Bacharelato. Durante esta xornada, os aspirantes deben realizar unha proba que consiste nunha análise e comentario crítico dun texto sobre un tema de carácter xeral, histórico, filosófico, científico ou literario, e en responder cuestións de carácter cultural ou lingüístico sobre un texto na primeira Lingua Estranxeira II cursada polo alumnado como materia común.

Os centros que acollen a realización deste exercicio son o CIFP Universidade Laboral de Culleredo, CIFP Politécnico de Santiago, CIFP As Mercedes de Lugo, CIFP A Farixa de Ourense, CIFP A Xunqueira de Pontevedra e o IES Politécnico de Vigo.