Título node Learning object

Vídeos do I Congreso Internacional Coeducación y Género
Lun, 29/10/2018 - 13:30
logo

Esta fin de semana o Claustro Virtual de Coeducación organizou no Auditorio da Universidad Carlos III (Leganés, Madrid) o "I Congreso Internacional Coeducación y Género".

Este macroevento xuntou docentes de todo o Estado para escoitar persoas moi destacadas da escola coeducativa co fin de dar un impulso para transitar da escola mixta á escola coeducativa.

Pódense ver e descargar os vídeos das dúas sesións nas seguintes ligazóns:

sábado 27/11/2018

• 09:30:Apertura do Congreso por parte de Soledad Murillo (secretaria de Estado de Igualdad), Montserrat Grañeras (subdirectora xeral de Ordenación Académica do Ministerio de Educación y Formación Profesional), Juan Romo (reitor d uc3m) e Yolanda García e Marian Moreno (organizadoras do congreso).
  • 10:00: Amparo Tomé e Marina Subirats:"40 años intentando coeducar y aquí seguimos"
  • 11:00: Paqui Vega: "Marco legal de la coeducación en España"
  • 12:30: Carmen Ruiz: “Diseñando escuelas libres de violencias machistas”
  • 13:30: María Solana e Pilar Mayo: “Programa Skolae de la Comunidad Foral de Navarra”
  • 16:00: Miguel Ángel Arconada: “Masculinidades igualitarias”
  • 17:00: Chis Oliveira: “Comando igualdade: la juventud implicada”
  • 18:30: Elena Fernández: “¿Cómo seremos oídas? Tomar la palabra y el pensamiento en educación”
  • 19:30: Coloquio
  • 20:00: Pamela Palenciano

domingo 28/11/2018

• 09:30: Isabel Menéndez e Marta Fernández: ”Del sexismo al femvertising: estrategias para el uso de la publicidad en el aula”
  • 10:30: Erick Pescador: “Cambios estructurales y vivenciales del género y la igualdad a partir del trabajo con las sexualidades masculinas”.
  • 12:00: Mercedes Sánchez-Vico: “La igualdad se aprende: proyecto educativo de igualdad de género a través de la imagen”
  • 13:00: Chus López: “Educación Física y coeducación: el patio de mi cole... para coeducar”