Título node Learning object

4. Ocupación e uso do espazo público
Mér, 05/10/2016 - 10:11

4.1. USO DA PALABRA

No ámbito da comunicación é importante traballar a distribución dos tempos de uso da palabra e o exercicio da comunicación non-violenta. O autor clásico no que se basea a teoría da comunicación non-violenta é o psicólogo Marshall Rosenberg. A comunicación non-violenta considérase unha estratexia de primeira magnitude para lograr a resolución pacífica de conflitos entre homes e mulleres. A aplicación da perspectiva de xénero nos aspectos relacionados coa comunicación favorecerán a implantación de fórmulas que aposten pola empatía e a resolución dialogada dos conflitos co fin de conseguir unha mellor convivencia.

PUBLICACIÓNS

VÍDEOS

  • Vídeos do encontro As mulleres que opinan son perigosas (2 e 3 de marzo de 2017). Encontro de debate con mulleres xornalistas que exercen a súa profesión como columnistas nun contexto fortemente masculinizado. Organiza: Escola de Igualdade María Vinyals / Deputación de Pontevedra.

 

4.2. XESTIÓN DO PATIO DE XOGO E DOUTROS ESPAZOS COMÚNS

Unha boa parte dos esforzos en coeducación céntranse en reconsiderar o usos tradicionais dos espazos comúns dos centros desde unha perspectiva de xénero. Na actualidade realízanse desde os centros numerosas iniciativas para conseguir patios máis dinámicos que poderían incorporar a perspectiva de xénero para conseguir que ademais de dinámicos sexan espazos igualitarios onde nenos e nenas poidan facer un uso equilibrado dos espazos:

Pódese consultar unha listaxe completa dos recursos máis interesantes nesta ligazón.

 

4.3. COIDADO DOS ESPAZOS

4.4. XOGO, XOGUETE E VIDEOXOGO NON SEXISTAS; XOGO SIMBÓLICO

4.5. ACTIVIDADE DEPORTIVA