Título node Learning object
2.1. VISIBILIZACIÓN CURRICULAR DAS MULLERES EN TODAS AS ÁREAS CURRICULARES
- Antía Cal, educando iguais. Díptico e guía didáctica sobre o labor coeducativo desta mestra. Fonte: Observatorio da Mariña pola Igualdade.
- "Las mujeres que nos faltan. Análisis de la ausencia de las mujeres en los manuales escolares". Tese de doutoramento de Ana López Navajas.
- Roteiro feminista pola Coruña. Proposta elaborada pola Asoc. Cultural Alexandre Bóveda.
2.2. APLICACIÓN DA PERSPECTIVA DE XÉNERO NO COÑECEMENTO DA HISTORIA DA HUMANIDADE
2.3. VALORACIÓN DOS SABERES TRADICIONALMENTE FEMININOS
2.4. ERRADICACIÓN DOS ESTEREOTIPOS SEXISTAS NO MATERIAL DIDÁCTICO
2.5. PROMOCIÓN DE LECTURAS COEDUCATIVAS
A literatura é unha das ferramentas que podemos empregar para visibilizar a diversidade sexual e de xénero. É de suma importancia coidar a selección de obras que se lle propoñen ao alumnado para que poidan ter coñecemento e conciencia da riqueza social. Deseguido xuntamos algúns recursos que se poden ter en conta á hora de programar lecturas de referencia para distintas etapas educativas:
BANCOS DE RECURSOS
- Maletas de Igualdade (2017): nova sobre este recurso e listaxe das publicacións. Trátase de 2 maletas de libros de lectura en lingua galega e castelá que se poden solicitar en préstamos nos distintos CFR.
- Blog da profesora Gracia Santorum Igualdade e Feminismo no IES Laxeiro.
FORMACIÓN
- Na actividade formativa "Calendario da igualdade" (FPROFE) dedícase a primeira sesión integramente ás lecturas coeducativas.
PUBLICACIÓNS
- Guías de lecturas infantil e xuvenil non discriminatoria, elaborados por Gálix e editados pola Secretaría Xeral de Igualdade (2004, 2011).
- La mochila violeta. Guía de lectura infantil y juvenil no sexista y coeducativa (2014): selección de libros en lingua española editado pola Diputación de Granada.