P1301040. A avaliación das aprendizaxes usando as actividades de Moodle no ámbito científico-tecnolóxico e matemático
Referencia: P1301040
Temporalización: 3º trimestre, Curso académico 2013/2014
Lugar: Pontevedra
Prazas: 20
Observacións prazas:
É necesario coñecer as principais características de Moodle
Obxectivos
1.Dominar o deseño de avaliacións e autoavaliacións da aprendizaxe en Moodle.
2.Coñecer as principais aplicacións de software libre que poden utilizarse para incorporar outros tipos de contidos aos cursos de Moodle.
3.Utilizar Moodle para a atención á diversidade na aula, propoñendo itinerarios e avaliacións persoais de aprendizaxe para o alumnado
Contidos
1.Principais compoñentes de Moodle: bloques, recursos e actividades. A súa configuración e distribución nos cursos do ámbito científico, tecnolóxico e matemático.
2.Ferramentas de avaliación e autoavaliación en Moodle.
2.1.Cualificacións: creación de escalas personalizadas, xestión das cualificacións
2.2.Tarefas: tipos de tarefas, características, configuración e xestión. Cuestionarios: características, creación e edición de banco de preguntas
2.3.Cuestionarios: características, creación e edición de banco de preguntas
3.Creación e xestión de actividades avaliativas utilizando programas open source integrables á plataforma Moodle. Creación de avaliacións no Ámbito Científico-Tecnolóxico e Matemático con Hot Potatoes e Jclic
4.Proposta ao profesorado participante a "abrir" os seus cursos a outras persoas participantes que poderían actuar neles como estudantes.