Eventos
O prazo de solicitudes é do 1 ao 12 de xuño
Requisitos das persoas solicitantes:
Cumprir os requisitos de acceso establecidos na LOMCE (basicamente para ciclos medios, título de formación profesional básica, de ESO ou proba de acceso; para ciclos superiores, ter título de técnico de formación profesional, título de bacharelato da LOE ou da LOXSE, ou proba de acceso), e ademais:
– Ter 18 anos, para optar aos títulos de técnico
– Ter 20 anos, para optar aos títulos de técnico superior, ou 19 anos no caso de posuír xa o título de técnico.
A avaliación final ordinaria de 2º de bacharelato terá lugar o vindeiro luns día 8 de xuño, e as notas serán recibidas polo alumnado ou os seus representates legais por medio da aplicación Abalar ás 20:00 horas deste mesmo día.
A partir dese momento poden poñerse en contacto co seu profesorado, vía correo electrónico, para solicitar aquelas aclaracións que consideren oportunas.
Se considerasen que éstas non son suficientes, o prazo de reclamacións oficiais será de dous días (10 e 11 de xuño de 2020, ata as 14.00 horas), durante os cales deberán presentar escrito, preferentemente por correo electrónico, ante a dirección do centro. A este efecto poden atopar o impreso de reclamacións na páxina web do IES (no apartado: FORMULARIOS DE RECLAMACIÓNS). Descargarán e cubrirán o impreso e o enviarán ao correo electrónico ies.xulian.magarinos@edu.xunta.es dentro dos plazos establecidos. A dirección do centro someterá as reclamacións á consideración do departamento correspondente, que emitirá unha resolución motivada, seguindo as instrucións publicadas pola Consellería e que poden atopar no mesmo apartado da web do centro.
A Dirección
Informamos dos días de atención ao alumnado que se incorpora en 1º ESO e necesita presentar a solicitude de Fondo Libros:
- Mañá venres 5 atenderemos as familias do alumnado co primeiro apelido que comence coas letras A-G
- O luns 8 acudirá ao centro o alumnado co primeiro apelido que comence coas letras H-P
- O martes 9 atenderemos ao alumnado co primeiro apelido entre Q-Z
Pregamos respeten estes días pois trátase de minimizar o risco de infeccións evitando aglomeracións na entrada do instituto.
Lembren o uso de mascarilla, desinfectar as mans ao entrar e manter as distancias de seguridade.
Moitas grazas.
Ligazón ao protocolo de realización das probas ABAU 2020. Prestade moita atención as normas hixiénico -sanitarias.
A destacar:obriga de uso de máscara, recomendación de xel hidroalcohólico individual, orden e distancia nas filas de acceso.
NON ESQUECER: etiquetas adhesivas, DNI, resgardo de matrícula, xustificante de pagamento, máscara, bolígrafo azul ou negro.
SE PODE LEVAR TAMÉN: Xel hidroalcohólico, panos de usar e tirar e bebida en botella transparente sen etiquetado nin identificación.
MATERIAL ESPECÍFICO: Dicionario latín- español/galego // dicionario grego-español/galego, // material de debuxo e pintura // calculadora non programable e sen capacidade gráfica
NON SE PODE ACCEDER Á AULA CON teléfono móvil, reloxo dixital ou calqueta outro dispositivo electrónico activado
Aquí tedes como proceder a matricularvos nas ABAU, paso por paso
Informamos que todo o alumnado que solicitou admisión neste centro resultou admitido
As clases rematarán o día 19 de xuño.
O día 22 e 23 terán lugar as sesións de avaliación e o día 23 pola tarde recibirán as cualificacións no seu teléfono móbil por medio da aplicación Abalar Mobil
Aproveitando que estamos en situación de nova normalidade consideramos conveniente que os compañeiros de clase e os titores poidan reunirse de novo e despedirse. Polo tanto o día xoves 25 de xuño terá lugar a entrega física dos boletíns de notas e consellos orientadores por parte dos titores/as de acordo co horario da táboa que se adxunta. Ese mesmo día o alumnado que tivera libros de texto prestados polo instituto (libros do Fondo Solidario de libros ou outros de departamentos) procederá a súa devolución. (Lembramos que a correcta devolución dos libros prestados este ano é condición indispensable para poder participar no fondo solidario de libros do vindeiro curso).
O prazo de presentación de reclamacións ás cualificacións será os días 25 e 26 de xuño.
HORA E LUGAR PARA PROCEDER Á ENTREGA DE BOLETÍNS DE CUALIFICACIÓNS E DEVOLUCIÓN DOS LIBROS DO FONDO LIBROS. XOVES 25 DE XUÑO
O alumnado de cada grupo chegará puntualmente, desinfectará as mans e esperará fora con mascarilla e gardando a distancia de seguridade. A hora prevista se dirixirá ao salón de actos ou ximnasio segundo lle corresponda levando os libros de texto. A saída será polo pasillo de ciclos e parking traseiro.
DATAS DE FORMALIZACIÓN DE MATRÍCULA
O alumnado e familias deberán formalizar a matrícula para o vindeiro curso 20-21 segundo o seguinte calendario (horario de atención ao público 10:00-13:45)
Alumnado que vaia cursar
1º ESO (Apelido da A á L) : 22 de xuño (Apelido da M á Z) : 23 de xuño
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno , fotocopia DNI pai e nai, 2 foto actuais, 5 selos de tarifa A)
2º ESO (Apelido da A á L) : 26 de xuño (Apelido da M á Z) : 29 de xuño
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, 5 selos de tarifa A)
3º ESO (Apelido da A á L) : 30 de xuño (Apelido da M á Z) : 1 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
4º ESO (Apelido da A á L) : 3 de xullo (Apelido da M á Z) : 6 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actual, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
1º BAC (Apelido da A á L) : 7 de xullo (Apelido da M á Z) : 8 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 2 foto actuais, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
2º BAC : 9 de xullo
(documentación a aportar: fotocopia DNI alumno, 1 foto actuail, 5 selos de tarifa A, resgardo abono seguro escolar)
Lembramos que o día 10 de xullo é festivo en Negreira, polo que a data límite de confirmación de matrícula pasa a ser o luns 13 de xullo.
O día de recollida de cualificacións (25 de xuño) o alumnado que aprobe todas as materias en xuño recibirá os sobres de matrícula dos seus titores con todos os impresos para cumplimentar.
A partir de 3º ESO hai que aboar o Seguro Escolar obrigatorio.
IMPRESOS DE MATRÍCULA
(Publícanse a modo informativo. O SOBRE DE MATRÍCULA FACILITARASE NO CENTRO. O alumnado que entra en 1º de ESO ten dispoñible tamén o sobre de matrícula no CEIP O Coto)
4º ESO (Ensinanzas académicas)
O alumnado dos ciclos medio e superior que pasa para 2º curso ou repite 2º curso formalizará a súa matrícula de xeito presencial no centro o día 2 de xullo, de 10:00 a 13:30 da mañá.
Documentación a presentar:
- Fotocopia do DNI
- Resgardo do pago de seguro escolar
- Impresos cubertos
En caso de non poder acudir ese día lembre que o prazo de matrícula remata o día 8 de xullo as 13:00
NOTA: O alumnado que desexe matricularse en 1º ou repita ese curso debe seguir os pasos do proceso de admisión. O prazo será do 25 de xuño ata o 8 de xullo ata as 13:00 horas. (IR Á PÁXINA DA CONSELLERÍA).
O alumnado de ciclos recibirá as cualificacións mediante a aplicación Abalar. No caso de que non poidan acceder a elas por esta vía poden recollelas presencialmente no centro o día 25 xoves no seguinte horario:
1º ASIR: Salón de actos 13:00 horas
2º ASIR: Ximnasio pequeno 13:15 horas
1º SMR: Salón de actos 13:30 horas
2º SMR: Ximnasio pequeno 13:45 horas
Informamos que a devolución dos cartos das viaxes anuladas a Ancares, Cantabria e Londres farase nos días previstos de matrícula dese alumnado (Londres 3 e 6 de xullo, Cantabria 7 e 8 de xullo, Ancares 9 de xullo).
Se algunha familia non puidera pasar a recollelos nesas datas, por favor contacten co centro para solicitar cita previa.
Con bastante esforzo, pero con moita satisfacción, presentamos o exemplar nº 6 da nosa Revista. É un número moi especial que sempre nos lembrará os difíciles momentos da pandemia.
Que o disfrutedes.
CONSULTAR EN CALAMEO (Formato de lectura cómoda)
<
Consulte aquí as rutas e paradas do transporte escolar durante o curso 2019-2020.
TÁBOA DE RUTAS E PARADAS 2019-2020
Poden consultar tamén as instruccións para o curso 2020-2021 sobre Transporte escolar, en concreto sobre petición de novas paradas ou do servizo para usuarios non lexítimos
INSTRUCCIÓNS TRANSPORTE ESCOLAR 20-21
Resulta importante sinalar que o alumnado de ensinanzas non obrigatorias (bacharelato, ciclos medio e superior) que sexa autorizado a usar o servizo de transporte escolar nos vehículos contratados pola consellería farao de forma absolutamente gratuita.
Lembren tamén que no caso de solicitar modificación dos itinerarios ou novas paradas (só pode solicitalas o alumnado de ESO e FPB usuario lexítimo do servizo de transporte) con carácter xeral non se autorizarán desviacións ou novas paradas por distancias inferiores a 2 km, nin fóra da zona de influencia do centro.