IFEMA Spain Skills 2024

<br />
O IES de Teis nas IFEMA Skills 2024

Dúas persoas alumnas dos ciclos formativos do IES de Teis, formaron parte da delegación galega nas Olimpíadas de Formación Profesional IFEMA Spain Skills de 2024 Trátase de Laura Bárcena Varela alumna de Peiteado e Víctor Posada Soto, representante de Galicia en TIC e Administración de Sistemas en Rede. Ambos acadaran medalla de ouro nas FP Skills Galicia. Foi unha experiencia moi enriquecedora para eles, na que traballaron arreo durante cinco días nos que tiveron ocasión de demostrar as súas habilidades e coñecementos, así como de compartir experiencias con alumnado de toda España. Noraboa polo traballo!