Acto conmemorativo 25N

Co gaio do 25N (Día Internacional para a eliminación da violencia contra as mulleres) o noso centro levou a cabo varias actividades para sensibilizar ao alumnado do centro así como para previr a violencia de xénero:

• Creación de chapas polo alumnado de 1º ESO que se repartiron no centro polo 25N.
  • Creación dun póster para o 25N por parte dun alumno de informática.
  • Creación dun manifesto por parte de alumnado de 3º e 4º da ESO.
  • Acto conmemorativo no IES de Teis tanto para os cursos da mañá como outro acto para os cursos de vespertino.
  • Acto presentado por alumnado voluntario e na quenda da mañá coa participación do alumnado de 1º ESO.
  • Decoración do punto lila permanente para o 25N. Creación de pósters coas mans do alumnado de todos os grupos.
  • Decoración da entrada do IES cun manequín (colaboración do departamento de Imaxe Persoal – curso de caracterización).
  • Decoración das tres plantas do IES de Teis con símbolos reivindicativos do 25N.
  • Proxección de curtos durante os recreos no patio cuberto sobre a violencia de xénero para a súa prevención e actuación de ser o caso durante toda a semana do 25N.
  • Música feminista durante a semana posterior no patio cuberto.

No seguinte arquivo podedes ler o acto conmemorativo d 25N co manifesto