Taboleiro do alumnado

Libros de texto. Curso 2024-25

En cada unha das suguintes ligazóns pode atoparse a listaxe de libros de texto, curso 2024-25, seleccionados polos departamentos didácticos para os distintos cursos de  ESO e  Bacharelato.

Nota: Recoméndase contactar coa ANPA sobre o programa de préstamo.

1º ESO     2º ESO     3º ESO     4º ESO
1º Bacharelato 2º Bacharelato

Datas matrícula para o curso 2024-2025

x luns martes  mércores
    xoves
 venres
sábado domingo     ▪ Os sobres de matrícula son entregados polos titores ou recóllense en Conserxería.

10 11 12 13 14 15 16     ▪ O horario de oficina para  formalizar   a matrícula
  é de 9:00 a 13:00 horas.

ñ

Prematrícula ABAU

Só repetidores

2ºBach
Só alumnado con todas as materias de 1º aprobadas.
22 23

▪ Seguro escolar: O importe do mesmo é de 1,12 € e procederase ó seu abono en secretaría no momento de formalizar a matrícula. Prégase traer o importe exacto,
Os alumnos de 1º e 2º de ESO non pagan seguro.

o 24

25 26
1º Bach
1ºBach

de Novo
ingreso

29 30

A matrícula debe formalizarse cada ano escolar.  De non entregarse o sobre de matrícula na data sinalada perderase o dereito á permanencia no centro.
4ºESO
3ºESO
2ºESO
1ºESO
repetidores
1ºESO
novo
ingresos

ll

Información completa en pdf

Prégase respeten o día asignado para cada curso.

Premios extraordinarios de ESO ao rendemento académico. Curso 2023/24

A Xunta de Galicia convoca os premios extraordinarios de educación secundaria obrigatoria ao rendemento académico correspondentes ao curso 2023/24.

1. Poderase conceder ata un máximo de 20 premios.
2. Cada premio non poderá exceder os 1.000 €.
3. O alumnado que obteña o premio extraordinario recibirá ademais un diploma acreditativo e o/a secretario/a do centro educativo onde estea depositado o expediente académico anotará nel a distinción.

O prazo de presentación de solicitudes estará aberto ata o 8 de xullo de 2024.
    As solicitudes de participación presentaranse preferiblemente por medios electrónicos a través do formulario normalizado (anexo I) dispoñible na aplicación informática «PremiosEdu» , accesible desde a sede electrónica da Xunta de Galicia,  ou directamente desde a propia aplicación «PremiosEdu». código de procedemento ED311D.

Máis información no DOG do 6 de xuño de 2024 e en https://www.edu.xunta.es/premiosedu

Obradoiro de Control das Emocions na Adolescencia

Durante o mes de xuño impartiuse o Obradoiro de Control das Emocions na Adolescencia destinado ó alumnado de 3º ESO.

Foi impartido por Carlos de Francisco Psicólogo experto en Terapia FamiliarObxectivos da acción formativa.
     Tivo como obxectivo desenvolver habilidades para identificar e expresar emocións e recoñecer as calidades persoais e os apoios externos para lograr unha vida saudable.
     Esperase ter adquirido a habilidade para recoñecer os propios sentimentos e as perspectivas dos demais, experimentar a capacidade de previr, xestionar e resolver conflitos interpersoais de forma construtiva e de toma de decisións e comportamentos responsables en contextos interpersoais.

Axudas para adquirir material eslorar pa o curso 24-25 - II

Seguindo o procedemento para solicitar axudas para adquirir material escolar para o curso 2024-2025, procédese á publicación dos prazos dos seguintes pasos do proceso.

Publicación de listaxes provisionais: o 12 de xullo de 2024.

Reclamacións: 2 días hábiles ( 13 e 14 de xullo)

Publicación de listaxes definitivas: o 26 de xullo de 2024.

Recollida de vales de material: do 27 a 31 de xullo e a partir do 1 de setembro de 2024.

Tríptico de verán 2024. Biblioteca

Acaba de publicarse o tríptico de verán 2024 no que se recomendan lecturas para este tempo de lecer e aparecen as suxestións da Clube de Narrativa Xuvenil e do Club de Novela Gráfica, xunto con recomendacións de Clásicos Literarios Ilustrados e relativas ás Letras Galegas 2024.

Gañadores do V concurso de fotografía matemática

Presentamos as fotos participantes no concurso celebrado este curso 2023 - 2024.
     Nela aparecen as fotos gañadoras e con accésit.Tamén podedes ler como La Voz de Galicia faise eco do noso concurso.
     O vindeiro curso teredes os calendarios do curso coas fotos máis destacables nel, e ademais presentaranse as bases para participar na VI convocatoria deste concurso, así que ide observando a vosa contorna para participar con novas fotografías estas vacacións.
     Bo verán e vémonos en setembro!

Clausura proxecto Talentos Inclusivos

Alumnado de 4º de ESO de Tecnoloxía asistiu á clausura da 4ª edición do Proxecto Talentos Inclusivos.

O proxecto ten o dobre obxectivo de fomentar as vocacións TIC entre estudantes de secundaria, bacharelato e Formación Profesional e, á súa vez, dar visibilidade a problemas cotiáns de persoas con parálise cerebral.

Nun formato de feira o noso alumando amosou os retos que fixeron: dous pulsadores adaptados inalámbricos e un soporte impreso en 3D adaptado para o móbil.la

Xunta, Código CeroGalicia Express