|
IES A SARDIÑEIRA Avenida da Sardiñeira, 41-42. 15008 A Coruña; Teléfono: 881 960 150 e-mail: ies.sardineira@edu.xunta.gal |
TICs & Moodle?
Falando de integrar as TICs no traballo docente a cotío,
¿hai boas razóns para perder o tempo en aprender e usar Moodle?
(As ligazóns non son operativas se non se está matriculado no curso "Probas e Ensaios Microbiolóxicos" da aula virtual do IES "A Sardiñeira", se estás interesado en velos, contacta en cdepaz@edu.xunta.es). Este guión foi utilizado nun curso de formación do profesorado sobre "creación de actividades educativas interactivas na aula virtual" celebrado nos CFR de A Coruna (nov. 2008) e de Ferrol (mar. 2009).
- Secuenciación de contidos. Andamiaxe dun curso.
- Privacidade (non cofundir con contidos abertos/pechados).
- Vista profesor vs. vista estudante (-->)
- "Biblioteca de medios": Arquivos.
- Rexistro de accións.
- Un cuestionario (exame)
- Unha tarefa.
- Integración de formatos de intercambio (SCORM, etc)
- Unha actividade creada con ardora e exe-learning
- Unha actividade creada en formato HTML
- Un video-test.
- Unha actividade creada con Hotpotatoes.
- Unha webquest integrada como tarefa con entrega múltiple.
- Un glosario.
- Unha galería fotográfica.
- Integración de fontes RSS.
- Un wiki.
- Comunicación asincrónica (mensaxería interna e foros)
- Comunicación sincrónica (Chat)
- Personalización de escalas de avaliación.
- Posibilidade de organización de grupos dentro dun mesmo curso.
- Calendario e xestión de eventos prácticamente transparente.
- Incrustando elementos externos (embed e iframe)
- Unha tarefa cun video de YouTube.
- Obxectos de aprendizaxe.
- Un documento de texto externo incrustado desde Scribd.com
- Unha presentación de Powerpoint incrustada desde Scribd.com
- Unha calculadora integrada nunha pregunta.
- Xestión de cualificacións.
CONCLUSIÓN...
.
...
....
......
.........
...........
...............
.....................
...............................
......................
.............
.........
......
.....
....
..
.
Aprender Moodle non é unha perda de tempo,
é un INVESTIMENTO.
.
...
....
......
.........
...........
...............
.....................
...............................
......................
.............
.........
......
.....
....
..
.
.
...
....
......
.........
...........
...............
.....................
...............................
......................
.............
.........
......
.....
....
..
.
TICs y Moodle? Sí, por favor!
.
...
....
......
.........
...........
...............
.....................
...............................
......................
.............
.........
......
.....
....
..
.
.
...
....
......
.........
...........
...............
.....................
...............................
......................
.............
.........
......
.....
....
..
.