Probas de Acreditación de competencia lingüística - Apertura de prazo de solicitude

A Dirección Xeral de Ordenación e Innovación Educativa acaba de publicar a resolución pola que se regula a xestión de probas de acreditación de competencia lingüística en linguas estranxeiras para o alumnado que curse estudos en centros públicos no curso 2023/24 (ligazón). Esta convocatoria está orientada a acreditar os niveis B1, B2 ou C1 e diríxese ao alumnado de 4º da ESO e 1º e 2º de Bacharelato.

Aqueles interesados deberán informar da súa intención de participar na convocatoria na administración do centro. É necesario lembrar que a solicitude da dotación económica non garante a súa concesión, que o financiamento é limitado e sometido a criterior de priorización.

Nos arquivos adxuntos atópase un modelo de solicitude tanto en formato editable (ODT) como en imprimible (PDF)

AnexoTamaño
Solicitude de inscrición.pdf78.04 KB