Proxecto solidario relacionado coa pobreza menstrual

Lucía  Sobrado, alumna  de  4º ESO B, levou  a  cabo  un proxecto  solidario  coa  colaboración  dos  membros  da  comunidade educativa  do  IES  do  Milladoiro. Lucía  elaborou  un  vídeo  destinado  ao  alumnado  explicando  o  seu proxecto  e  tamén un  cuestionario  coa  intención  de  recoller  datos  relacionados  coa pobreza  menstrual. A  segunda parte  do proxecto consistiu nunha  recollida  de  produtos  de hixiene  feminina; produtos que o pasado  venres, 28 de maio, foron  entregados  á  Cruz  Vermella.

O  proxecto  foi  promovido  pola  Fundación  Fabre  e  será  presentado  na  conferencia  de  Younth  MUN Madrid (YMM).  Lucía  participará  o  día  11  de  xuño  no  senado  representando  a Afganistán.