Información xeral

ERASMUS do IES Leixa

A directora do IES Leixa Ana Roel e a titora de FCT do ciclo medio de Farmacia e Parafarmacia Laura Ríos, acompañaron ás estudantes do ciclo medio de Farmacia e Parafarmacia, Lucía Antón e Ana López, a Valença (Portugal) onde realizarán a formación en centros de traballo na Farmacia do Jardim, do país veciño, grazas a senllas becas ERASMUS.

Erasmus do IES Leixa (04.04.2016)

ERASMUS do IES Leixa

A estudante do ciclo superior de Deseño e edición de publicacións impresas e multimedia  Estefanía Fernández é presentada na empresa Multitema, de Oporto (Portugal) onde vai realizar a formación en centros de traballo como estudante ERASMUS do IES Leixa. Foi acompañada pola titora de FCT María Salas e o profesor José Antonio López.

Erasmus do IES Leixa (31.03.2017)

Información xeral sobre o Programa Erasmus

1. TEMPORALIZACIÓN E PRAZOS DO PROGRAMA ERASMUS 2014:

Para ás estadias formativas do programa Erasmus do IES Leixa, que se realizarán en abril - aio de 2014, é necesario ir realizando unha serie de actuacións que se describen e temporalizan no seguinte arquivo.

2. INFORMACIÓN XERAL DO PROGRAMA ERASMUS:

Nesta sección poderás atopar información sobre o desenvolvemento do programa Erasmus no IES Leixa.

Here you can find some information about the Erasmus program in the IES Leixa.

3. PARTICIPACIÓN NO PROGRAMA ERASMUS:

Animamoste a que, se es alumno dun ciclo superior do IES Leixa, te informes e solicites a tua participación no programa Erasmus cun curso de antelación á realización da túa Formación en Centro de Traballo (FCT).

Carta Organigrama Documentación Información Validacións A FCT Docentes Contacto