OBRADOIROS EN PRIMARIA

Durante a Semana Cultural realizamos os seguintes obradoiros no CEIP Ramón de Artaza, centro de referencia do noso alumnado da ESO.

"Proxecto Iguais": alumnado de Francés do segundo ciclo da ESO desenvolveu a actividade realizada neste materia, pero agora en galego, co alumnado de 2º ciclo de Primaria, constantando os prexuízos e estereotipos de xénero en relación coa profesión e o ocio das persoas adultas.

Neste enlace podedes ver o vídeo realizado co alumnado de Francés cando realizaron a actividade entre eles e elas, en francés, servídolles a experiencia de ensaio para a actividade desenvolvida co alumnado de Primaria.

"Arturo e Clementina": Analizouse o conto que leva este título, prestando especial atención a aqueles aspectos da relación entre ambas tartarugas que indicaban un mal-trato para Clementina. Para facer a lectura en gran-grupo elaborouse o material adxunto.

"Análise de vídeos": Analizáronse en gran-grupo a mensaxe que pretenden transmitir vídeos como Like a Girl, Unstopable, Non son menos por.

img192.jpg
img210.jpg