Despois de "After"

Hai unhas semanas constatamos  que a serie "After" chegara ao noso centro.Puidemos observar como diversos números da serie cambiaban de mans entre as alumnas máis lectoras, e incluso entre as que non destacan pola súa paixón pola lectura. Tendo en conta que o modelo de relación que presenta esta saga pode clasificarse de control e maltrato entre adolescentes, e coa preocupación de que se puidese ler acríticamente, ofrecimos ás nosas alumnas a posibilidade de ler algúns libros de temática parecida- iniciación nas relacións de parella heterosexual na adolescencia e xuventude-onde o modelo de relación que se ofrece é claramente positivo. Os libros propostos foron "Eleanor&Park" e "Fan Girl", ambos de Rainbow Rowell.

Podedes ver a análise que fan as nosas alumnas da lectura comparada que realizaron.

eleanor and park.jpg
fan girl.png