Curso 2016-17

Xogos olímpicos

E finalizamos o curso 2016 17 coa primeira edición dos Xogos Olímpicos de Escolas Proval. Selecciona a fotografía inferior para ver o álbum completo da activididade

Álbum: Actividades Curso 2016-2017 -> Juegos Olímpicos Escolas Proval 2017

Álbum fotográfico do concerto de fin de curso

Seleccionado a foto inferior poderá verse o album do concerto de fin de curso do noso alumnado de música. Foi un concerto no que participou alumnado de ESO e Bacharelato, dirixido pola profesora Paula Carreras e que contou con numeroso público.

Álbum: Actividades Curso 2016-2017 -> Concerto fin curso

Proval: gañadores en deseño na II Regata Solar Marine Instruments

Dous equipos de Ciclos Formativos de Electrónca participaron o domingo 25 de xuño na II Regata Solar Marine Instruments: un grupo de 1º ciclo medio e outro de 1º ciclo superior.

O equipo de 1º do Ciclo Superior de Electrónica foi o gañador da regata na categoría de Deseño mentras que o equipo de 1º do Ciclo Medio foi o 3º Clasificado nesta categoría de Deseño.

Noraboa aos premiados!!

The Big Challenge

Neste curso, alumnado de 2º, 3º e 4º de ESO participou no concurso The Big Challenge, baixo a coordinación do profesor Nacho Noya. Aquí os podedes ver recollendo os seus premios.

Álbum: Actividades Curso 2016-2017 -> The big challenge

Palabras que danzan

Video da actividade de Normalización "Palabras que danzan"