Mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024

MegaABAU

O pasado venres 21 de xuño celebrouse no Coliseum da Coruña a MEGABAU, un acto de homenaxe aos Mellores Expedientes de Galicia ABAU 2024, no que recoñeceron o éxito académico de tres dos nosos alumnos/as:

- Daniel Fariña
- Carlota Varela
- Iris Martínez

Moitos parabéns!

Ciclos formativos do IES Eduardo Pondal de Ponteceso. Oferta e datas importantes

Datas importantes  Familia Servicios Socioculturais e á Comunidade Familia de Transporte e Mantemento de Vehículos
Ciclos Básicos  Solicitude de praza: 24 de xuño ata 4 de xullo

CBDependencia

Ciclos Medios Solicitude de praza: 24 de xuño ata 4 de xullo

Solicitude de praza: 24 de xuño ata 4 de xullo

Ciclos Superiores  Solicitude de praza: 24 de xuño ata 4 de xullo

AXUDAS MATERIAL ESCOLAR. CURSO 2024/25

Prazo presentación solicitudes: 21/05/2024 - 21/06/2024

NOTA: O alumnado matriculado nos centros e cursos incluídos no proxecto educación dixital (E-DIXGAL) no curso 2024/25, como é o IES Eduardo Pondal está excluído da participación no fondo solidario de libros de texto e das axudas para adquirir libros de texto. Non obstante, terá dereito á axuda para adquirir material escolar, así como ás establecidas nas disposicións adicionais primeira e segunda, se reúne os requisitos establecidos nesta orde

De conformidade co establecido no artigo 45.1.b) da Lei 39/2015, do 1 de outubro, reguladora do procedemento administrativo común das administracións públicas, daráselle publicidade: á listaxe provisional e definitiva de persoas beneficiarias de libros de texto do fondo solidario; á listaxe provisional e definitiva de solicitudes excluídas, indicando a causa de exclusión; e á relación provisional e definitiva de solicitudes de axudas para adquirir libros de texto e material escolar en que se detecten deficiencias, indicando a deficiencia detectada ou a documentación de que carezan. Estes actos publicaranse única e exclusivamente no taboleiro de anuncios situado no interior do recinto escolar. Así mesmo, as persoas solicitantes poderán acceder por vía electrónica ao seu expediente, a través da aplicación fondolibros (Enlace), empregando a Chave 365 ou o certificado dixital.

As persoas interesadas poderán reclamar nos dous (2) días seguintes á publicación da listaxe provisional.

As listaxes definitivas publicaranse o 26 de xullo de 2024 como data límite.