SOLICITUDE DE CERTIFICACIÓNS Á SECRETARÍA
Se desexa solicitar algunha certificación á secretaría do Ies de Sabón poderá facelo enchendo o seguinte formulario e premendo na opción enviar, que aparecerá abaixo.
- Tramitación da solicitude: en dúas xornadas laborais.
- Recollida: Unha vez tramitada, deberá recoller a certificación persoalmente na Secretaría do instituto, no horario de atención ao público ( de 09:00 a 11:30 e de 12:00 a 14:00 en días lectivos). En ningún caso se remitirán certificacións por correo electrónico.
NOTA LEGAL:
En cumprimento do disposto no Reglamento (UE) 2016/679, do Parlamento Europeo e do Consello, de 27 de abril de 2016, infórmase do seguinte:
- Finalidade:
Os datos persoais facilitados neste formulario serán tratados coa finalidade de rexistras e xestionar as consultas dos interesados.
Os datos conservaranse durante o tempo necesario para cumprir coa finalidade para a que se recolleron e para determinas as posibles responsabilidades que poidan derivarse de dita finalidade e do tratamento dos datos. Será de aplicación o disposto na normativa de arquivos e documentación.
- Responsable do tratamento:
- Identidade: Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional da Xunta de Galicia.
- Dirección postal: Edificio administrativo San Caetano s/n, 15781 Santiago de Compostela.
- Dereitos:
A persoa interesada poderá exercer os dereitos de acceso, rectificación, cancelación e oposición ante a Secretaría Xeral Técnica da Consellería de Educación, Ciencia, Universidades e Formación Profesional da Xunta de Galicia, como responsable do ficheiro, ou mediante o envío dun correo electrónico a: sxt.cultura.educacion@xunta.gal