INICIO DAS CLASES

No IES Breamo dará inicio o curso escolar 2024-25 o día 11 DE SETEMBRO.

A presentación farase de forma ordenada con atención ós seguintes horarios:

11:00 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (1º ESO)

11:30 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (2º ESO)

12:00 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (3º ESO)

12:30 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (4º ESO)

13:00 H.- PRESENTACIÓN DOS TITORES E TITORAS CO ALUMNADO DOS SEUS GRUPOS (BAC)

ASISTENCIA Á PRESENTACIÓN DO INICIO DO CURSO (ALUMNADO DA ESO)

Lémbrase aos responsables do alumnado da ESO, que unha vez que o alumnado entre no centro para asistir ás presentacións non poderá abandonar o mesmo ata que finalice a xornada (ás 14:10 h).

Quedará eximido disto o alumnado que traia unha autorización asinada ou a persoa autorizada veña buscalo. Pódese descargar desde a páxina web do centro. Autorización para a saída do centro.

ACCESO AO CENTRO

O alumnado accederá ao recinto escolar segundo as indicacións que se poden visualizar no documento Planos de aulas e accesos. Planos de aulas e accesos.

AUTOBÚS ESCOLAR

No caso de que o alumnado faga uso do transporte escolar contará co servizo no horario habitual e será atendido polo profesorado do centro ata a hora da presentación cos titores e titoras. Ao remate da actividade lectiva, ás 14:10 h, o transporte realizará a súa ruta correspondente.

ENTREGA DE LIBROS DE TEXTO DO FONDO SOLIDARIO

Os libros do fondo solidario, xunto co xustificante de entrega, entregaranse ao alumnado da ESO o día 11 de setembro durante a presentación co titor ou titora. O alumnado devolverá durante a seguinte semana dito xustificante debidamente asinado polos seus responsables legais.