Estruturas Iterativas
As estruturas Iterativas son aquelas que fan que se repite unha secuencia tantas veces como queramos. Son coñecidas como bucles.
En Scratch hai tres comandos que nos permiten facer estas secuencias. Son
![]() |
![]() |
![]() |
"Ao lindo cadrado"
Debuxar Cadrados:
En estes dous exercicos úsase a orde repetir un número de veces:
- Facer un programa que debuxe un cadrado de cen despois de premer a tecla espazo
Obxectivos |
Realizar un programa con estrutura iterativa Aprender a usar a orde repetir Realizar o algoritmo para debuxar un cadrado Usar os comandos relacionados con debuxar (agrupados en Scratch co nome de lapis) |
||
Obxecto | Un obxecto invisible (ver truco 4) | Ao inicio que se coloque no centro do escenario máis ou menos | ![]() |
Escenario | Un | branco, con cor, debuxado, escollido da biblioteca,.. | |
Para iniciar o programa | ![]() |
||
Comandos necesarios | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() |
![]() |
Se necesitas axuda preme aquí
- Facer un programa que debuxe tres cadrados de 50. Os cadrados estarán separados entres si 25 na liña horizontal e máis ou menos centrados. Este programa realizase a partir do anterior
Obxectivos |
Realizar un programa con estrutura iterativa Aprender a usar a orde repetir Realizar o algoritmo para debuxar 3 cadrados separados unha distancia dada Reflexionar sobre as posicións no escenario para separar a distancia correcta os cadrados |
![]() |
Obxecto | Un obxecto invisible (ver truco 4) | Ao inicio ten que estar colocado de maneira que os tres cadrados esten centrados no escenario (tanto en horizontal como en vertical). |
Ecenario | Un | branco, con cor, debuxado, escollido da biblioteca,.. |
Para iniciar o programa | ![]() |
|
Comandos a usar a maiores do programa anterior | ![]() |
Se necesitas axuda preme aquí
Truco 4
Como debuxar un obxecto invisible? É dicir que non se vexa nada no escenario?
E non obstante, móvese!
Neste exercicio vaise simular o movemento dunha figura usando a orde por sempre. Cando se prema na figura debe moverse por todo o escenario
Tedes que escoller un obxecto da biblioteca que teña varios disfraces (vestimentas) e usar estes comandos:
Obxectivos |
Realizar un programa con estrutura iterativa en bucle Usar os disfraces da figura para simular movemento |
![]() |
|
Obxecto | Un obxecto da biblioteca con varios disfraces. Pódese personalizar | Darlle unha posición inicial e unha dirección inicial | |
Escenario | Un | branco, con cor, debuxado, escollido da biblioteca,.. | |
Para iniciar o programa | ![]() |
||
Comandos ao usar | ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
Se necesitas axuda preme aquí
(Sabes de onde ven a frase de e sen embargo móvese?)