Alumnado de ESO asiste a un concerto da orquestra sinfónica de Galicia

02/12/2015 11:00
Etc/GMT+1

O pasado dous de decembro o alumnado de 3º e 4º de ESO, acompañado polo profesorado do Departamento de Música, tivo a oportunidade de asistir a un concerto didáctico da orquestra sinfónica de Galicia, en Santiago de Compostela.

Gozaron dun programa moi atractivo e interesante, puideron escoitar diferentes movementos das obras dos compositores dos periodos galante e clásico coma "Luigi Boccherini " e Wolfgang Amadeus Mozart, do que escoitaron pezas de danza coma serenatas, marchas, minués e rondeaux. O director da orquestra, Maximino Zumalave, explicou os diferentes movementos, o propósito e o sentimento dos mesmos. Tamén puideron escoitar instrumentos da época como a trompa de postillón. Finalmente, algúns alumnos e alumnas conversaron persoalmente con el sobre cuestións musicais.

Unha experiencia interesantísima para gozar, espertar a sensibilidade, comprender e palpar a música de primeira man.

event | by Dr. Radut