24 NOVEMBRO. VOTACIÓN PARA ELECCIÓN DOS REPRESENTANTES NO CONSELLO ESCOLAR DO IES A SANGRIÑA NA SÚA XII RENOVACIÓN.

O vindiero día 24 de novembro celebrarase a xornada de votacións para elixir aos/ás representantes do alumnado e dos pais/nais no Consello Escolar do centro na súa XIIª Renovación.

Os horarios de votación serán os seguintes:

1. Para alumnado:

1.1. Mesa de votación para alumnado de ESO, Bacharelato e Ciclos: de 09:00 ás 13:10 h.

1.2. Mesa de votación para alumnado de ESA e Bacharelato Adultos: de 17:00 a 19:00 h.

2. Para pais enais. Mesa de votación aberta de 18:30 a 20:00 h.

A Xunta Electoral do centro realizou onte o sorteo para nomear os membros das mesas electorais. As citacións que se farán chegar aos devanditos membros están xa sendo distribuídas.

Animamos á participación nesta importante xornada clave para a constitución do órgano colexiado de goberno de máximo rango no noso centro, participación pola que vos anticipamos o agradecemnto.

A Dirección.