Intercambio con Italia e Dinamarca

No mes de abril recibimos o alumnado italiano e dinamarqués participante neste intercambio escolar Terni - A Guarda - Aarhus.

O luns, o alumnado dinamarqués e italiano asistiu ás aulas de Lingua Castelá e de Educación Física, onde fixeron a actividade “Danzas do mundo”. Pola tarde visitaron o monte Trega e o seu castro.O martes debido ás malas condicións meteorolóxicas non se puido ir ás illas Cíes, polo que se programou unha actividade no barco Nautilus, no que puideron observar o fondo mariño a través dunha cámara subacuática, e a visita á exposición de arte de Afundación. Tras almorzar no IES, o mércores foron visitar Tui (catedral e casco vello) e Valença (recinto amurallado, casco vello e mercado ao aire libre). O xoves realizarouse a andaina dos Muíños do Folón e do Picón, e á tardiña, una cea de despedida con todas as familias.

Vigo.

A bordo do Nautilus.

Visita á exposición de arte de Afundación.

Andaina polos Muíños do Folón e do Picón.