« Mércores Xaneiro 24, 2018 »
Mér

Estes días boa parte do noso alumnado de 1° de Bacharelaro está a realizar un intercambio co Liceo Francesco Angeloni (Terni, Italia), no que participan 20 alumnas e alumnos de cada país, e no que levan a cabo un interesante programa de actividades académicas e culturais.

Start: 24/01/2018 08:20
End: 24/01/2018 16:00

O mércores 24 de xaneiro o alumnado de 2º e 3º ESO e 1º Bacharelato asistiu ao concerto de “Las Lollipops” en Santiago de Compostela. Este grupo está formado por tres voces femininas: Paula Romero, Marian Ledesma, Paty Lesta e un pianista, Cristian Leggiero. Durante unha hora, con música en directo e dunha maneira moi divertida, explicaron os conceptos claves da música vocal e coral.

Esta actividade levouse a cabo polo departamento de Música, e o profesorado acompañante foi María José Guerra Castro e Alfredo Garrido Navas.