« Mércores Xaneiro 20, 2016 »
Mér
Dúas alumnas de terceiro de ESO do noso centro, Lucía Braga e Uxía Vicente, están a estudar no Collège Boris Vian de Dunkerque (Francia) desde o pasado martes 12 de xaneiro. Son dúas rapazas de tan só 15 anos, con ganas de coñecer outros modelos educativos europeos, que inician unha nova etapa aproveitando as oportunidades que lles ofrecen os programas Erasmus +.
Esta mobilidade de estudantes está integrada no Proxecto Europeo BODY coordinado polo centro anfitrión, que aposta pola internacionalización e desenvolvemento das capacidades educativas e formativas dos nosos estudantes.
Start: 20/01/2016 12:00

Desde hoxe e ata o próximo martes 16 de febreiro podemos gozar na Sangriña da exposición de fotografías cedida por Agareso sobre os proxectos de desenvolvemento que levan a cabo en países coma Marrocos ou O Salvador.

Asemade, Agareso organiza obradoiros nos concellos e centros de ensino, coma o EpDLab, que se está a desenvolver no instituto neste curso e que traballa a educación para o desenvolvemento a través de ferramentas TIC e da análise dos medios de comunicación.
Podedes ver as fotografías de Agareso no espazo da cafetería do IES A Sangriña.