Venres Xaneiro 08, 2016
Start: 08/01/2016 12:00

A escritora e profesora Teresa Moure impartiu hoxe no noso centro unha charla sobre Ecolingüística, na que nos presentou esta nova perspectiva ecoloxista aplicada á relación entre lingua e visión do mundo, o concepto de lingua, a unidade e a diversidade lingüística e a morte das linguas.

As linguas son parte do noso patrimonio, e forman parte do medio ao que pertencemos. Parece un principio ético, por riba de calquera ideoloxía, coidalas e respectalas. En palabras de Teresa Moure, "a lingua é a masa do pensamento", isto é, cada lingua reflicte unha forma de ver o mundo. Se unha lingua morre, todos perdemos.

Explicounos que o brutal impacto do imperialismo e a colonización no ritmo de desaparición da biodiversidade ten o seu correlato no ámbito cultural e lingüístico. Reflexionou sobre a morte (ou "asasinato") das linguas, en xeral, e sobre o caso do galego, en particular, e a este respecto opinou que cómpre buscar unha nova estratexia de defensa do galego, mirando máis cara ao sur.

Martes Xaneiro 12, 2016
Start: 12/01/2016 08:00
Reportaxe do intercambio co Lycée Jean Bart de Dunkerque (Francia), realizado por alumnado de 1 de bacharelato no pasado mes de xaneiro, dentro do Proxecto BODY.

Fotos grupo

O pasado martes 12 de xaneiro de 2016, oito estudantes de primeiro de bacharelato emprenderon unha viaxe de intercambio co Lycée Jean Bart de Dunkerque (Francia).
Ademais das visitas culturais e da convivencia coas familias, realizaron diversas actividades deportivas e artísticas en relación coa temática do proxecto BODY: sesións de sofroloxía, ioga, acrosport, aerobic, lingua de signos etc.

Mércores Xaneiro 13, 2016

Start: 13/01/2016 08:00
Dúas alumnas de terceiro de ESO do noso centro, Lucía Braga e Uxía Vicente, están a estudar no Collège Boris Vian de Dunkerque (Francia) desde o pasado martes 12 de xaneiro. Son dúas rapazas de tan só 15 anos, con ganas de coñecer outros modelos educativos europeos, que inician unha nova etapa aproveitando as oportunidades que lles ofrecen os programas Erasmus +.
Esta mobilidade de estudantes está integrada no Proxecto Europeo BODY coordinado polo centro anfitrión, que aposta pola internacionalización e desenvolvemento das capacidades educativas e formativas dos nosos estudantes.
Xoves Xaneiro 14, 2016

Start: 14/01/2016 10:15
End: 14/01/2016 12:00
A asociación Arela impartiu esta mañá para o alumnado de 3° de ESO unha charla divulgativa sobre a Lei do menor (Lei orgánica 5/2000 de responsabilidade penal dos menores) cun claro obxectivo preventivo das condutas infractoras máis salientables na adolescencia, facendo especial fincapé no maltrato familiar, o acoso escolar e as redes sociais, e explicando as consecuencias legais e a responsabilidade dos menores en cada unha desas situacións.
Venres Xaneiro 15, 2016

Sábado Xaneiro 16, 2016

Domingo Xaneiro 17, 2016

Luns Xaneiro 18, 2016

Martes Xaneiro 19, 2016
End: 19/01/2016 20:00

End: 19/01/2016 21:00

Mércores Xaneiro 20, 2016
Start: 20/01/2016 12:00

Desde hoxe e ata o próximo martes 16 de febreiro podemos gozar na Sangriña da exposición de fotografías cedida por Agareso sobre os proxectos de desenvolvemento que levan a cabo en países coma Marrocos ou O Salvador.

Asemade, Agareso organiza obradoiros nos concellos e centros de ensino, coma o EpDLab, que se está a desenvolver no instituto neste curso e que traballa a educación para o desenvolvemento a través de ferramentas TIC e da análise dos medios de comunicación.

Xoves Xaneiro 21, 2016

Venres Xaneiro 22, 2016