Venres Abril 17, 2015
Start: 17/04/2015 16:00
O pasado vernes, 17 de abril de 2015, as alumnas de 2º de ESO Sabela Martínez González, Uxía Vicente Villa, Lucía Braga Vicente e Jeanette Conde González participaron no "55.ª concurso Coca-Cola jóvenes talentos- Premio de relato corto" que se celebrou en Vigo. Dentro dun par de semanas coñeceranse os relatos e autores seleccionados. ¡Sorte para todas!

Xoves Abril 23, 2015
Start: 23/04/2015 12:49
End: 23/04/2015 16:49
O  pasado mes de marzo, os rapaces de 2º e 3º ESO viaxaron a Madrid. Trátase dunha viaxe musical - cultural que se leva facendo no departamento dende hai varios anos e que está destinada a promover e ampliar a formación musical e, como non, cultural do noso alumnado.
A visita a Madrid quedou establecida como parte importante das actividades complementarias do departamento de música. Nesta ocasión asistimos a dous musicais: El Rey León  e Priscilla, Reina del Desierto. Así mesmo, sempre foi obxectivo fundamental na organización desta actividade aproveitar o desprazamento a Madrid para visitar algún museo (Museo do Prado e Museo Nacional Centro de Arte Reina Sofía), o Zoo-Aquarium ou percorrer os lugares máis emblemáticos da cidade (Madrid das Letras, Madrid dos Austrias...).
Coma tódolos anos, os rapaces viñeron encantados coa viaxe. Consideramos moi importante, polo
tanto,manter esta actividade para os vindeiros cursos.
Os profesores acompañantes foron Alfredo Garrido Navas (Departamento de Música) e Noelia Vallina Pascual (Departamento de Francés).

Enlace o video

Luns Abril 27, 2015
Start: 27/04/2015 16:00
End: 27/04/2015 16:50

O próximo luns 27 de abril ás 16:00 o IES A Sangriña de A Guarda acollerá unha charla sobre o proxecto europeo Comenius “My community and history in OpenStreetMap” a cargo dos profesores Madalina Jonescu (Romanía) e Manfred Reiter (Alemaña),coordinadores do proxecto.

My community and history in OpenStreetMap” vense desenvolvendo dende o ano 2013 coa participación de Alemaña, Reino Unido, Turquía, Romanía e España, e entre os seus obxectivos está o de “mapear” as zonas de interés de cada comunidade, incluíndo non só datos xeográficos, senón tamén históricos e culturais.

Nos últimos días o alumnado do IES A Sangriña realizou o “mapeo” do Castro de Santa Tegra e o Via Crucis en colaboración con alumnado procedente das localidades de Rm. Vâlcea (Romanía) e Saarburg (Alemaña), que están a visitar a nosa comunidade.

A charla abordará ademais temas como a labor do equipo humanitario HOT do proxecto en crises recentes como a do ébola en África Occidental.

Venres Maio 08, 2015
Start: 08/05/2015 22:00

O vindeiro venres, 8 de maio, xuntarémonos para facerlle a despedida a Juan, conserxe de toda a vida do IES A Sangriña.