EEI DE VILALB

2º CICLO DE INFANTIL (3-6 ANOS)

ELECCIÓNS AO CONSELLO ESCOLAR

Estimadas familias:

Este curso corresponde celebrar as eleccións ao Consello Escolar, tal e como se establece na Resolución do 20 de setembro de 2021, dado que o proceso foi adiado o curso pasado.

Durante todo o procedemento respectaranse as medidas de prevención e hixiene recollidas no Protocolo de adaptación ao contexto COVID-19 e toda a documentación que se publique no taboleiro de anuncios estará tamén exposta na páxina web do centro.

As eleccións ao representante das familias do Consello Escolar realizaranse entre o 22 e 26 de novembro, e para elas é necesario constituir unha Xunta Electoral que vixiará este proceso e establecerá o calendario das votacións correspondentes.

Dita Xunta Electoral estará composta por:

- Dirección do centro.

- Docente do centro: elixido en sorteo público, con función de secretario ou secretaria.

- Pai/nai/titor legal: elixido en sorteo público de entre todos os que compoñen a comunidade de familias do centro.

O sorteo da Xunta Electoral celebrouse o 27 de outubro do 2021 e quedou formada polos/as seguintes integrantes: