OBRADOIRO SOBRE CONDUCTAS ADITIVAS: O TABACO

OBRADOIRO SOBRE O TABACO E OUTRAS DROGAS

PARA ALUMNOS DE 4º DE ESO

Dentro do Plan de Acción Titorial e do ámbito da Educación para a Saúde escomenzamos o pasado sábado un ciclo de Obradoiros (1 por Trimestre)  sobre conductas aditivas na adolescencia, para alumnos de 4º da ESO. O obradoiro tratou a problemática do tabaco, así como doutras drogas nas que algúns xoves se inician descoñecendo os seus efectos. Este Obradoiro foi impartido por José Luis González, Tècnico e Inspector de Sanidade da Consellería de Sanidade da Xunta de Galicia e estivo organizado polos Departamentos de Orientación e Actividades Extraescolares e Complementarias do CPI de Mende. Terá continuidade durante o 2º e 3º trimestre con outros dous obradoiros sobre a temática do alcohol e a adicción ás novas tecnoloxías (móbiles, Internet, redes sociais...)