CINENSINO 2011-12

PROGRAMA DE CINENSINO PARA ESO

Un curso mais os alumnos e alumnas de 2º de ESO participan no Programa Cinensino, programa para a Educación en Valores, para prevención do consumo de alcohol e outros trastornos adictivos e comportamentais no eido escolar a través dos medios audiovisuais e as TICS. Este programa consiste no visionado de tres peículas durante o curso e o posterior traballo na titoría sobre o tema. O pasado día 15 de novembro tivo lugar o visionado da seguinte película:

EN UN MUNDO MEJOR
Susanne Bier, Dinamarca, estreada en España en 2011

Anton é un médico que traballa nun campo de refuxiados dun país africano que está en guerra. O seu fillo Elias é maltratado na escola polos seus compañeiros ata que outro mozo deféndelle, Christian. Elias e Christian non tardan en estar moi unidos, pero Christian involucra a Elias nun perigoso xogo de vinganza e rabia, unha situación que ademais de pór a proba a amizade que os une, tamén pon en perigo varias vidas.