OS ALUMNOS DE 4º DA ESO VISITAN O IES 12 DE OCTUBRO E O IES PORTOVELLO

Alumnas e alumnos de 4º do ESO do CPI "José García García" de Mende, Ourense, visitaron hoxe dia 28 de Febreiro as instalacións dos Institutos de Ensinanzas Medias Ies 12 de Octubro e Ies Portovello de Ourense acompañados dos seus Titores e Orientador do centro dentro do Programa de Orientación Académica e Vocacional do Centro. O obxectivo era coñecer directamente ademais das instalacións respectivas as distintas modalidades de Bacharelato e Ciclos Formativos de Formación Profesional impartidos nos mesmos. Igualmente os alumnos e alumnas departiron cos seus futuros compañeiros de ambolosdous centros e poideron contemplar de cerca ambitos educativos e profesionais nos que poden formarse no seu inmediato futuro.

ALUMNOS ESO C.P.I. "José García García" CURSO 2010-11

story | by Dr. Radut