CAMPAÑA INTERNACIONAL POLA AMIZADE

O alumnado de Infantil e Primaria sumouse á campaña #SayHi de Eurovisión que reúne aos máis pequenos para celebrar a inclusión e a amizade. Rapazada de toda Europa uniuse cunha mensaxe clara, "Say Hi, di hola, faite amigo de alguén". O alumnado bailou e cantou  a canción "Junto a ti" interpretada por Martina Burón e  Vicky Gómez. O obxectivo da campaña é crear  compañerismo positivo que inclúa a todos e reduza o sentimento de soidade dos nenos e nenas ao tempo que insiste na diversidade e as diferenzas de todas las personas. O acto central da campaña foi o pasado día 11 de novembro. Nese momento, os nenos e nenas de 10 países europeos, entre outros Noruega, Alemania, Francia, Portugal, e Suiza, realizaron un mismo baile en favor da Amizade.

A continuación unha mostra do acaecido no noso centro:

CAMPAÑA DA AMIZADE 11 NOVEMBRO 2022 de Entre estrellas que iluminan