TRASTORNO POR DEFICIT DE ATENCIÓN CON OU SEN HIPERACTIVIDADE (TDAH)

NEN@S   CON TDAH

Educar non é facil. Non nos serve educar ós nosos fillos ou alumnos como o fixeron os nosos pais ou mestres.Moitos pais ven a necesidade de ensinar algo que non aprenderon ou de decir algo, e non saben como facelo.Para moitos deles esto convírtese nunha situación problemática.Estes pais e mestres, preocupados pola educación dos seus fillos , pregúntanse como deben actuar e a quen ou onde deben acudir para consultar.Esta preocupación vese agravada cando se atopan ante un neno que presenta un Déficit de Atención con ou sen Hiperacividade (TDAH).

Nos CADERNOS que adxuntamos  da asociación ADANA, queremos que os pais e profesores destes nenos e nenas atopen o inicio de respostas ante este Déficit que se pode convertir en Trastorno se non se toman  as medidas para educalos adecuadamente.

CADERNO  1 Preescolares        CADERNO 2   Escolares